Wirtualne biuro – wirtualna siedziba

Znalezienie odpowiedniego miejsca na prowadzenie biura to nie lada wyzwanie. Miejsce powinno być przestronne, mieć odpowiedni metraż i przede wszystkim dogodną lokalizację. Nie tylko biorąc pod uwagę spotkania z klientami, ale też codzienną rzeczywistość przedsiębiorców, do której często zalicza się częste odwiedziny placówek poczty i marnowanie wielu cennych minut na stanie w kolejkach.

Czy jest na to sposób?

Rozwiązaniem idealnym dla wielu firm jest wybór usług Wirtualnego Biura Poznań. Jest to odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy nie muszą regularnie pojawiać się w swojej siedzibie.

Co oferuje Wirtualne Biuro Poznań?

Przede wszystkim, pracownicy Wirtualnego Biura Poznań zdejmują z barków przedsiębiorcy wszystko co związane z korespondencją, aby nie musieli już oczekiwać na kuriera ani pilnować awizowanych przesyłek.  Pracownicy Biuro na bieżąco skanują przychodzące listy i przekazują online. Po zawarciu umowy, Wirtualne Biuro Poznań udostępnia swoim klientem dostęp do platformy, gdzie o każdej porze mają wgląd w swoje dokumenty, pisma czy faktury. Jeśli do prowadzenia biznesu niezbędne są spotkania z kontrahentami, Wirtualne Biuro Poznań również zapewnia odpowiednie zaplecze. Oprócz swojego adresu zapewniają dostęp do sali konferencyjnej, przygotowanej do prowadzenia konferencji – na miejscu jest dostęp do rzutnika, internetu
a także aneksu kuchennego.

Księgowość

Każdy biznes wiążę się z prowadzeniem księgowości. Wirtualne Biuro Poznań oferuje swoje usługi również w tym zakresie. Można zlecić obsługę firmy profesjonalistą i nie tracić czasu na próby interpretacji przepisów prawa i resztę biurokracji. Oferta obejmuje wszystkie kwestie niezbędne w funkcjonowaniu firmy: prowadzenie ewidencji, dokumentacje kadrowo-płacowe oraz rozliczeniowe z ZUS.

Pozostałe usługi

Wirtualne Biuro Poznań to również zespół profesjonalistów pomagających w zakładaniu spółek z ograniczą odpowiedzialnością. Biorą na siebie przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do zarejestrowania spółki, jak również później, przygotowanie dokumentów do Urzędu Skarbowego. Dodatkową działalnością Wirtualnego Biura Poznań jest przygotowanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego. Zwłaszcza osoby prowadzące działalność powinny zwrócić uwagę na ten sposób podpisywania dokumentów i zawierania umów. Oprócz wygodny elektroniczny podpis kwalifikowany ogranicza ilość papierowych dokumentów i kosztów związanych z ich przetwarzaniem.

Jak można nawiązać współpracę?

Wszystkie dane kontaktowe są dostępne na stronie: Wirtualne Biuro Poznań. Formalności jakie są niezbędne do rozpoczęcia współpracy to podpisanie umowy – stacjonarnie lub online. Całość trwa zaledwie parę minut.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *