Kalendarze książkowe, jako narzędzia reklamowe
Reklama w firmie pełni wiele funkcji. Buduje markę i zwiększa rozpoznawalność firmy. Ułatwia drogę do potencjalnych odbiorców, zachęca do korzystania z oferty i przekazuje najważniejsze informacje o firmie. W konsekwencji tego stwarza warunki do budowania silnego wizerunku i wpływa na umocnienie pozycji firmy na rynku.
Popularne formy reklamy
Istnieją różne rodzaje reklamy. Najczęściej tak na szybko wymienia się billboardy, ulotki i plakaty. Coraz częściej stosuje się reklamy w wyszukiwarkach i social media. Popularne są również typowe gadżety reklamowe. I te wciąż zasługują na uwagę, a w szczególności popularne kalendarze książkowe. Co więcej, warto poważnie zastanowić się nad połączeniem kilku form reklamy, bo wówczas będzie ona działać z większą siłą.
Kalendarze reklamowe w formie książki
Kalendarz firmowy w formie książki to nie tylko narzędzie pracy przydające się do planowania czasu w ciągu tygodnia, miesiąca i całego roku. To również świetna reklama. Przedmiot, który można podarować klientom, nowym, obecnym i potencjalnym, pracownikom i kontrahentom. Korzyści z zakupu takiego terminarza, szczególnie w hurtowej ilości, jest wiele.
Reklama przynosząca zyski
Kalendarze w formie książki to przede wszystkim skuteczna, a nienachalna reklama działająca przez cały rok. Choć mówi się, że są to kalendarze reklamowe, to jednak służą w tym samym zakresie, co zwykłe terminarze. Ponadto, jeśli są opatrzone firmową grafiką, mają na oprawie logo, wewnątrz jakieś informacje i dane dotyczące firmy, promują tę firmę. A kalendarz przyjmie każdy, bez względu na to, czy jest związany z danym podmiotem, czy nie, bo przedmiot jest bardzo praktyczny. Wystarczy więc tylko go dobrze wykonać, aby zachęcał do przyjęcia.
Personalizowany gadżet
Producent kalendarzy książkowych może wykonać ten przedmiot według indywidualnych oczekiwań klienta. Spersonalizować go pod jego firmę. Nie ma problemu ze stworzeniem produktu, który będzie odzwierciedlał tożsamość marki, a jednocześnie dostarczał najważniejsze i przydatne informacje, które jej dotyczą.
Tani przedmiot reklamowy
Ogromną zaletą kalendarzy książkowych reklamujących firmę jest ich przystępna cena. Jest zdecydowanie niższa niż cena reklamy w postaci billboardu, spotu reklamowego czy innej reklamy w sieci. W podobnej cenie są ulotki, broszury i katalogi, ale te z kolei nie są tak przydatne, jak kalendarz książkowy, który każdego dnia warto mieć pod ręką. Cena kalendarza jeszcze bardziej spada, gdy zamawiający decyduje się na zakup większej ilości kalendarzy. Wówczas nawet indywidualne wykończenie tego przedmiotu nie jest tak kosztowne, jak przy zakupie pojedynczych egzemplarzy.
Atrakcyjny materiał promocyjny
Kalendarze książkowe są zarazem atrakcyjnym materiałem promocyjnym. Można śmiało zabrać je na różnego typu wydarzenia – konferencje, szkolenia, targi oraz inne imprezy branżowe. Przedmiot ten przyjmie dosłownie każdy. Kalendarz to nie ulotka, która tuż po wzięciu do ręki, trafia do kosza.
Kalendarz książkowy z logo – dlaczego warto?
Coraz więcej firm zamawia kalendarz książkowy z logo i to nie bez powodu. Przedmiot ten generuje mnóstwo korzyści. Reklamuje firmę, kreuje pozytywny wizerunek marki i przede wszystkim działa długofalowo. Logo widniejące na oprawie kalendarza jest zawsze dobrze widoczne nie tylko dla samego użytkownika, ale i dla otoczenia.
Notesy firmowe z logo
Na uwagę wśród artykułów marketingowych zasługują również notesy reklamowe. To z jedne strony materiał promocyjny, a z drugiej zaś przedmiot umożliwiający organizację czasu. Przydatny tak naprawdę każdego dnia, zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Atrakcyjnie wykonane notesy firmowe mogą posłużyć nawet jako upominki dla pracowników i klientów.
Obecnie dużym zainteresowaniem cieszą się notesy z logo. To typowe firmowe gadżety marketingowe, które są przyjmowane bardzo chętnie. Poza tym znakiem rozpoznawczym, mogą posiadać inne dodatki. Na uwagę zasługuje notes z gumką albo typowy notes z grafiką firmową. Ostateczna decyzja należy jednak do każdego z osobna. Pewne jest natomiast to, że notatniki stanowią świetną alternatywę dla kalendarzy w formie książki.